aysegul31 kesinlikle öyle geçen akşam sancılandım gittik nil diye bi nöbetçi doktor vardı. Sanki devlet hastanesi gibi dpktor da asistanı da öyle muamele yaptı. Hastane sahibi tanıdığımız aile hastanemiz oldu orası bizim hemen şikayet ettik bir daha nöbetlere almayacaklarmış. Nst sonucuma asistanı baktı doktor sizi serviste bekliyor serum takacak diyor. Eşim gelsin bi odasına ne olduğunu anlatsın ondan sonra serum taktırsın diyor doktor hanım beklior sizi dedi gelmedi doktor eşim nst sonucunu aldı başka hastanede gösteririz yarın yusuf beye hesap verirsiniz dedi çıktık peşimizden imza atmadan çıkamazsınız diyorlar. İmza falan atmıyorum dedi eşim çıktık. Ama nöbetöi doktorların dışında diğer bütün doktorlar çok iyi.