Kızlar lütfen cvp verin 29+4 haftalık hamileyim ilk doğumumdan sonra insülin direncim çıktı şu an 38 yaşımdayım ve de oğlumu bekliyorum gebelik şekerim çıktı ve de perinatoloji doktoru haftada bir kontrole çağırdı sizce kötü birşeyler mi vardır erken doğum riski gibi başından böyle bir durum geçen var mı?