Guldenylmz Hanımlar merhaba 🧚🏼♀️ Gebeliğinde saç boyatan var mı ? 13 haftalık gebeyim çok kararsızım boyatıp boyatmama konusunda 🤰🏼🥺🧚🏼♀️
bilghrz Guldenylmz banada doktorum boyatabılırsın dedide bızım bıle saç boyanırlen gözlerimiz yanıuor saç derimiz yanıuor ondan bebeğe zarar vercegını düşünüyorum
C1-bebek Hiç birşey çocuğun sağlığınızdan önemli değil bende sizin gibi kararsız kaldım araştırdım ve riske atmadım yapmadım
Guldenylmz Doktorum boyatabileceğimi bir sorun olmadığını söyledi ama çevremdeki herkes boyatma diyor bu şekilde de kendimi mutlu hissetmiyorum aşırı bakımsız hissediyorum 🥺😭
Annekuzusu_1 Boya kansorojen madde icerdigi icin genellikle gebelikte tercih edilmiyor ozellikle ilk üç ay yapmayin.ondan sonra organik boyalar oluyor ondan yapabilirsiniz. Doktorumun tavsiyesiyle bende oyle yaptm :)