Es5ra Merhaba hanımlar.son bir haftadır dilimde şişlikler ve yarılmalar olmaya başladı.özellikle meyve yiyince oluyor.27 haftalk hamileyim bunun sebebi ne olabilir ve ne yapmalıyım.sizinde böyle oldu mu?
Hazal44 Es5ra şeker vardır belki benim eltimin öyle oluyordu sonra şeker çıktı kadında şeker öyle yapmış
Es5ra Hazal44 yapma yaa😱ben şeker yüklemesi yaptırmamştm bugün açlık tokluk şekerime baktırdım.yarın çıkıcak sonucu.ne yaptiı peki eltiniz daha sonrasında
Hazal44 Es5ra şeker ilacı kullandı doktor kan ilacı verdi sonra hamile kalınca bıraktı o ilaçları hamilelelik boyunca çok sıkıntı yaşadı ayaklarının altı hep yanıyordu şekerden dolayı yemene dikkat et şeker kullanmamaya bak canım sen yinede bi tahlil yaptır
Es5ra Hazal44 ayak altımda yanma yokda sürekli terliyorum eşim çorap filan giyiyor soğuk diyor ben tişörtle olanıyorum evin içinde.vücut ısım yüksek.