cerendemirdemir Kızlar 10+5 günlük hamileyim büyük tuvalerlte sadece sabah gidebiliyorum ya da max 2 kere günde o da hergun değil beni çok zorluyor karnım şişiyor sizlerde öyle oldu mu kayısı aldım ona başlayacağım başka önereceğiniz birsey var mı