Esraerdemserin Kızlar merhaba, doğum parası nasıl hesaplanıyor bilen var mı ? Asgari ücretle çalışıyorum şu an brutum 6470 ₺ hesaplamayı bilen varsa ne kadar alacağımı hesaplayabilir mi acaba