lavanta35 Kızlar tansiyon yüksekliğinden dolayı erken doğum yapan oldu mu tansiyonunuz kaç çıkıyordu? Bir de yemekten ne kadar süre sonra ölçüyordunuz
Sinemkaan lavanta35 yemekten 1saat sonra Bende hic yoktu 35haftalikken çıktı Doktor alfamet verdi Düzenli takip et benim başımın ni tarafı ağrıyordu çok yüksek olmadığı surece erken doğum olmaz Benim 13/8 di
Ayse1608 lavanta35 ilk hamileliğimde 35.haftada çıkmıştı tansiyonum 3 gün sonra 36.haftada 15/10 tansiyonla doğuma alınmıştım bu hamileliğimde 27 de çıktı tansiyon problemim beklemedeyiz Şuan 36 dayız.
Betullllmirac41 Maalesef ben 32. Haftamda yapmıştım tansiyondan dolayı 22 23 gördüm ben am bana bi etkisi olmadı ben çok geç fark ettim oda şans eseri akrabamız tansiyonunu ölçüyordu dedm bende ölçeyim o şekilde öğrendim
Gulsahcicek Bendede var 15/10 çıkıyordu doktor dahiliye yönlendirdi ilaç kullandım Perşembe randevum var hergun ölçüyorum düştü şükür 35. Haftadayım inşallah zamanında gelir bebişlerimiz insan korkuyor ya 😞
Betullllmirac41 lavanta35 çok şükür diyelim serebral palsi hastası yürüme de sıkıntısı var onun dışında bi sıkıntımız yok 😇
Gulsahcicek lavanta35 haftanız iyi düşünmeyeye çalışın düşündükçe çıkıyor çünkü stresten rabbim sağlıkla kucağımıza aldırsın canım