Aynı haftasayız Açılma hariç aynı durumu yaşadım geçen hafta iki gün yatış verildi erken doğma ihtimaline karşı iğneler serumlar yapıldı sürekli bu hafta tekrar gittim sancılarım hala devam ediyo ama açılmam yok bekliyorum bakalım ama benim zorunlu sezeryan olucak suan sadece haftasını uzatmaya doğumu engellemeye calısıyoruz tabi olası bi durum olursa doğum mecbur bu yüzden ciğer geliştiricide yapıldı