Kaahvelii Çok yaygın yanlış bilgi sanırım bu ya herkeste nişan gelmiyo ki açılma olduğu an kimisinin suyu gelince geliyo kimisin doğum esnasında kimisin 1 cm açılma ile. Nişan beklemek garip geldi şu an bana sizden duyunca 🤷🏻♀️ Ayrıca yalancı sancı da sık sık olabilir ama önemli olan düzenli olmaması pozisyon değiştirince ya da duş alıp dinlenince geçmesi gerekir. Doğum sancısı kendini çok belli ediyor dakikası dakikasına sancı gelir örneğin ben kasılmam çok değildi 5 dakikada bir geliyordu doktora söyledim bunu nst girdim 6 dakikaya çıkmış . Doktorum doğum sanclarimin olduğunu ama çok düşük olduklarını söyledi. Eve gelince yine sanclarim oldu ama duzensizlerdi örneğin çamaşır aşarken çok ayakta kalınca başlıyordu dinlenince geçiyordu vs gibi. En iyisi dediğim gibi riske atmamak nst girip doktorda uygun goruyosa alttan muayene olmak ben yalancı sanclarimi evde çektim farklılık hissedince acile gittim. Şu an açıklığım olduğunu biliyorum aşırı sancida çeksem gitmem , suyum gelene kadar beklerim. Sanclarimi evde çekmekten yanayım ben , yatakta yatarak sancı çekmek çok çok daha zor , ben sancım baslayinca çömelip yatağa dayaniyorum örneğin beni o an diznginleyen azda olsa o pozisyon oluyor. Gidip emin olursunuz en azından