Utkulu1 Selam kızlar. 37. Haftadayim bugüne kadar gayet iyiydim ne ağrım ne sızım vardı. Bugün çamaşır katlarken birden sırtıma ağrı girdi kac saat oldu geçmedi hala. Doğum belirtisi gibi birsey mi sizce birden bire olması normal mi