ilkimm2019 Tubabyklina Ela isminin olmasını istiyoruz ama sanki çok kısa ve tek geldi isim olarak o yüzden 2 isim düşünmüştük ama dediğiniz gibi tek başınada güzel bakalım hangisinde karar vereceğiz ☺️🙏🏻
Tubabyklina ilkimm2019 şu bakımdan söyledm yanlş anlamayın sakın 🙏🏻 2 isim katanlar hep tek kullanılıyor ya onun için dedim🥰
ilkimm2019 Tubabyklina Estağfirullah yanlış anlamadım doğru söylüyorsunuz tek bir isimle sesleniliyor ☺️ kafamız çok karışık bizimde bakalım ne karar vericez sonunda çok teşekkür ederim yorumunuz için ☺️🙏🏻