Ben oğluma hamileyken çok geç farkettim doktorum hiç ölçmüyordu kontrole gittiğimde 28 haftalarımda falan bi akrabamız tansiyonunu ölçüyordu dedim bende ölçeyim bi baktık 22 bi kaç hafta ben böyle idare ettim çünkü bana hiç bi etki göstermiyordu gayet normaldim doktor kontrolm geldiğinde doktoruma söyledim benm tansiyonm hep yüksek diye oda hemen ölçtü yine 22 lerde dedi hemen doğuma 32.hafta da doğumun gerçekleşti 20 gün oğlum küvezde kalmıştı çok dikkat edin ihmal etmeyin şimdi de 10 haftalık hamileyim ecopirin kullanıyorum ve doktorumu da değiştirdim şuan herşey güzel ileride de inşallah bu şekilde olur