Benimde Şubat ortası , ilk çocuğum kız şimdiki erkek , kızımdan kalan bı sürü şey var reflü yatagi, park yatak , babytnest falan indirimde muslin bezler falan aldım bir arkadaşımda oğlunun kıyafetlerini getirdi sağolsun tertemiz kullanmış bende indirimde hastane çıkışı, ve dış zibinlar falan aldim , yine indirimde 5 koli 12 li yenidoğan ıslak mendil , 1 numara 2 numara 3 numara 4 numara bezler aldım 😂😂 herşey çok pahalı sürekli indirimlere bakıyorum indirime girince alıyorum çünkü her geçen gün zam geliyor 290 aldığım 10 hastane çıkışı şuan 450 TL Allah yardımcımız olsun