Colahusu 40 hafta ve üzeri olduk bugün iki kere vajinamda batma hissi geldi bir sızı gibi geldi cok rahatsız etti beni dogum belirtisi mi sizce çok korkuyorum ya daha buna dayanamıyorken nasıl sancılara dayanıcam
UmmNasuh Colahusu ben 32. Haftadan beri aynı durumu yaşıyorum şuan 36+4 teyiz doktorumuz normal dedi doğum pozisyonuna geçtiği için
Colahusu sezgii kaçıncı haftanda yaşadın? Benim dogum geldide geçiyor ve hiç böyle bişey yaşamadıgım için korktum acıkcası
[silindi] Bende de oluyor böyle çok fazla belli değil ama çocukta orada oynuyor daha 28 haftalık inşallah bir sıkıntı çıkmazz😔😔😔