anneyim96 Burda çok post okudum 2 hafta geriden ya da 2 hafta ileriden gitmesinin sorun olmadığını, sağlıkla coçuklarına kavuştuklarini yazan çok anne oldu. Siz normal devam edin stres yaptıkça bebeğiniz daha kötü etkilenir. Bir sonraki randevunuzda içinizin ferahlayacağına eminim dualarım sizinle 😇🙏