Bugün randevum vardı nts ye doktor bişey demedi ultrasondan baktı ve çatı muaynesi yaptı başı felan yerleşmiş dedi 3 cm kadar açıklık var dedi 24 saat boyunca sancın kanaman suyun bebeğin hareket etmezse gel dedi bugün yarın doğursun dedi ve benim saat 6 dan beri belimde ağrı var geliyor gidiyor ağrılar karnım taş gibi dakka tutmaya gelmiyor biri 4 dk sürse diğeri 2 dk sürüyor pek de bişey anlamıyorum ilk gebeliğim bilgisi olan sancı konusunda yazabilir mi nasıl anlayabilirim adet sancısı gibi belimde ağrı var arada dayanılmıcak gibi zokluyo sonra geçiyor suyumun geldiğini nasıl anlıcam öyle bi durum da yok şuan yardımcı olun kızlar sabahtan beri hastanedeydim yoruldum tekrar gitmek istemiyorum sancılarımı anlamadan orda sancı cekmek istemiyorum