Minigim38 Kesinlikle alın, güzel bir doğum diliyorum naçizane tavsiyem gaz yapan herşeyi şimdiden yemeyi içmeyi kesin bebekte şiddetli gaz olarak geri dönüyor acılar içinde kalıyor elinizden birşey gelmez keşke yemeseydim dersiniz biri keşke bana da önceden söyleseydi ayrıca vaktiniz varken emzirme ve loğusalık hakkında araştırma yapın en azından loğusayken hissettiklerinizin geçici oldugunu bilirsiniz benim için en zor kısım bebeğimin gazı ve lohusalığım oldu şimdiden kolaylık diliyorum 🌸