Nkrblt 27 haftalıgız öglen lekelenmem oldu doktora geldim nst ye bagladı sancılarım cıktı yatıs yapıldı dua edin bizler icin inş sancıı durdurulabilir yoksa cok kücük daha doğsa yaşayabilirmi😥
Elhafnurrr Nkrblt geçmiş olsun canım inşallah herşey yolunda gider sağlıkla zamanında gelir bebeğiniz 🤲🏻🎀