bilghrz bende adete 4 günüm varken öğrendim, hemde 13 yıllık evliyim ilk çocuğum olacak. Daha 16. Haftadayım. Zaman geçmiyoooorrr😅
İlk beta günleri hele 2 gün sonra bidaha kan vereceksin,değer yeterli arttımı diye takip yapılacak ya o gün hiç geçmiyor 🤭 Allahım sağlıcakla gelmesini nasip etsin canım 🧿🙏