esma_ustndag Merhaba hanımlar 👋🏻 Çatı muayenesi hakkında biraz araştırma yaptım ama sizlere sormak istiyorum. Kaçıncı haftada çatı muayenesi yapılır? Acılı bir muayene mi? Uzun süren bir şey mi? Tecrübeli hanımlardan cevap bekliyorum 🙏🏼
OksijenliSu esma_ustndag İlk hamileliğimde 38+6 da yapmıştı doktorum. Ve doğumumu tetikledi galiba. Gecesinde de doğum gerçekleşti. Yani 39.haftaya girer girmez.
_anne_kuzusuu00 esma_ustndag 1 hafta oldu yaptıralı 37 ve daha sonra ki haftalarda yapılıyor eger kendini sıkmazsan gayet rahat ve kolay 1 2 dk sürmüyo bile kiminde bazen lekelenme oluyomus bende olmadı canım
Evin45 esma_ustndag 39.haftamda yoğun sırt ağrısından dolayı yapıldı çok korkuyordum ama korkulacak birşey yokmuş öncen jel gibi birşey sürdü hiç canım acımadı
_ozlmm esma_ustndag 36.hafta da oldum çok Kısa süren bir işlem acı falan olmuyor zaten doktor eline jel sürüyor ☺️
Dygsnkgl 35 haftalıgım sancı sıklıgımdan dolayı iki kez yapıldı kendinizi kasıp sıkmazsanız saniyelik bişey korkulucak bişey yok
mickeyasar 36+2 de sancım çıkması sebebiyle bugün bende çatı muayenesi oldum, hiç korkulacak bir şey değil ilişkide canınız yanmıyorsa afedersiniz bunda da rahat olun
_anne_kuzusuu00 esma_ustndag rica ederim herkes yok cok acıyo yok söyle böyle diyo kulak asma kendini kasma anında olur biter ☺️
Melekk_k Saniyelik bişey ben hissetmedim bile kendimi çok kastım bende insanların yorumlarından ama ona rağmen ağrı olması çok şükür. Kimsenin dediğine kulak asmayın hiç korkmayın