Crnszrrr benimde aynıydı canım baya fazla demişti şeker testi yaptı şekerimde çıkmadı normal düzelir aten çoğunlukla sebebi bilinmiyor dedi bir ay sonra kontrolde suyuda normal güzel dedi düzelebiliyor yani tehlikeli bi durum değil dedi az olması sıkıntı