Busraaaa35 Zuzununannesi01 koyulaşma var görünüyor,kan testi yaptırın bir an önce ki içiniz rahat etsin 😊 hayırlı olsun 😊
Alimenur Zuzununannesi01 ayy hayırlı olsun canım maşallah Rabbim hayırlısıyla sağlıcakla kucağına almayı da nasip etsin inşallah 🥰
Gunes1919 Hayırlı uğurlu olsun bende adetime 1 gün kala yaptığım testte böyle çıkıştı ertesi gün kan verdiğimde hamile olduğumu ögrendim
Zuzununannesi01 Gunes1919 ya teşekkür ederim 1 kimyasal bi boş gebeliğim var inşallah güzel bir şekilde devam eder
Alimenur Zuzununannesi01 inşallah canım ya 5 aydır korunmuyoruz bakalım 10 gün falan var adete elimizden geldiğince değerlendiriyoruz ama
_y0 Zuzununannesi01 sabahı bekleme canım acile gidip regl gecikmem var dersen kan alıyorlar 2 saat sonra çıkıyor