Gkrmknesrin merhaba arkadaşlar gebelik testi yaptım adetime daha 1 hafta var ama sonucum 0,10 çıktı nedir bilgi alabilirmiyim
Semilk05 Gkrmknesrin adetime bir hafta kala 0.22 ile negatif gördüm kanda adet gecikmesinden 1 hafta sonrw 509 olmuştu şu an 23 haftalığız insallah vardır canım adetinin geçmesini bekle 🙏🏻
Gkrmknesrin Semilk05 adet tarihimi bekliyorum eğer olmazsam 1 2 hafta geçtikten sonra tekrar test vericem
Gkrmknesrin Happycatt hastanede öyle söyledi adet tarihiniz geçtikten sonra tekrar vermemi söyledi şuan adetimi bekliyorum