Elif1147 Merhaba kızlar öncelikle anca yazabiliyorm bilirsiniz yenidoğan annesi olmak kolay değil😂 ben 36+5 te kontrole gittiğimde doktorum kızımın kilosunun 3500 olduğunu haftasına iri bir bebek olduğunu yememe dikkat etmem gerektiğini haftaya aynı şeklde kilo alırsa acil sezeryan dedi.Balık yağımı bıraktım ve bir hafta boyunca yedklerime bir nebze dkkat etmeye çalıştm.kontrolden bir gün önce nolur bolmaz die kayınvalidemi çağırdık ve 37+5 te kontrole gittiğimzde doktor bebeğimin kilosunu 4000 i geçtiğini ve acik sezeryana alınmam gerektiğini söledi.açıkçası ben hiç beklemiyordm diodm içime nedense öle doğuyordu.hemen yatışımı yaptık annemlere haber verdik adanadan malatyaya yola çıktılar.beni bir korku aldı nasıl olcak kızım sağlıklı doğsun die çnkğ haftasının erken olduğunu düşünüyordm.saat 11.20 de kızım dünyaya geldi ve doğum esnasında ‘oo tosun bu tosun’ diolardı doktor ama bana gösterdklernde bana minicik geldi😍 zaten ertesi gün ödemi gidince küçücük kaldı yavrum😍 ilk inlemesi var die mama verdirmedi doktor sütümde gelmedi açlıktan ağladı sabaha kadar bebeğim😔 en son hemşireler şekerli su verdi😞 birkaç güne sütün geldi ama bebeğim küçük oldugu için yeterli boşaltamadgm üçin ateş ve sıtma tuttu birkaç kez🤦🏻♀️ Silverette gümüş göğüs kapaklarndan almştm allah icat edenden razı olsun göğüslerimn acısını dindirmesedr ilk zamanlar yara olmasını engelledi. 1 hafta snra herkes gitti yanımdan tek kaldık bebeğim ben eşim ve zorlu süreç başladı.ayağımı feci şeklde kaynar suyla yaktım kızlar daha bebeğim 20 günlükken😞 ben hayatımda böle bir acı görmedim.bebeğimi kmse emanet edip çıkamadgmz için( gurbetteyiz) ertesi gün ancak acile gidebldim ve sabaha kadar acı çekdiğimime mi yanayım kızıma sabaha kadar ağlamasına bakamama mı😞 şuan ayağım sargıda ve her 2 güne bir pansumana gidiyorz bebeğimle😂 diyeceğim yanınızda size yardım eden birinizin olması bir lütuf sakın şikayet etmeyin bana bunu dedi şunu dedi rahat edemiyrm falan die bebeğinizi düşünün👌🏻 Ama bugünümüze şükürler olsun🤲🏻 Size hayırlı doğumlar diliyorm allah evlatlarınızı size bağışlasın bana da Eylül’ümü❤️
Feyza3214 Elif1147 benimde 37 haftalıgım şuanda kafamız kemikleştiği için sezeryan olacam büyük ihtimalle daha önce hiç bi ameliyat geçirmedim çok tedirginim 🤦🏻♀️ Ameliyat izi, sonda, ilk ayağa kalkış , doğum sonrası ilk ilişki bildiğin kabusum oldu 😭
Ozlemcift Elif1147 bsraanne gözün aydın canım😍 Ayağın içinde geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah
bsraanne Öncelikle hayırlı olsun canım. Ne mutlu ki kavuşmuşsun bebeğine 🤗 ayağın için de çok geçmiş olsun hızlıca iyileşir inşallah 🤲 Allah yardımcın olsun
Nuraysrl Sağlıkla büyütün kızınızı ve ayağınız içinde gelmiş geçmiş olsun şunu sormak istiyorum silverette göğüs kapaklarından memnun musunuz ? Bende alıp almama konusunda çok kararsız kaldım fiyatı yüksek çünkü ...
SedanurAydnAta Feyza3214 canım ilk defa duydum kemikleşmeyi benimkide 2 hafta büyük çıkıyor kafası 🤦🏼♀️
Ozlemcift Canım ben 35 haftalıkken 3200 olmuştu bebeğim şuan 36+5 olduk 3500 olmuştur senin gibi iri bir bebek Diyorlar.Ve daha dönmedi dönse de doğum zor olur diyor Doktor ben de mi sezeryan olucam? Doktor başka bir bilgi vermiş mıydı sana?
Feyza3214 SedanurAydnAta malesef ben 37 haftalığım kafamız 40 haftalık gözüküyor 🙄 koca kafalı diye seve seve koca kafalı oldu 😂😂😂
SedanurAydnAta Feyza3214 ayy sorma valla canım bu hayatta cidden büyük konuşmayacaksın 🤦🏼♀️ Büyük kafalı çocuklar tuhafıma giderdi başıma geldi 😅 olsun evlat sonuçta sağlık olsun ama doğum şeklini etkiler mi bilemedim 🤷🏻♀️ 34 haftalık olacağız
SedanurAydnAta Feyza3214 yani bende ondan korkuyorum zaten 😂😅 Şuanlık 2 hafta büyük çıkıyor 🤦🏼♀️ Ama ilk 2 gündü sonra 9 gün oldu şimdi 2 hafta git gide aradaki fark açılıyor ama normal doğum diyo doktorum 🤔