Deletedmom_10 kesinlikle katılıyorum. Benim doktorum da normal doğum yanlısı ve doğuma hazırlık eğitimi veriyordu ona katıldık. Aynı şeyleri söyledi, kordon dolanması bebeğin halatla boynundan asılması gibi bir şey değil çok abartılıyor, çok rahat bu şekilde doğum yaptırabiliyoruz dedi. Kesinlikle bu doktor sezaryen için bahane aramış.