Asliormanci ya bend tereddüt ettim çünkü önceki kontrolümde 3 gün önce dedi okey dedim ama bu sefer 10 gün diyince tırstım biraz ama sonra şey dedi bu gün olayını bebeğin boyuna kilosuna bakıp soyluyoruz dedi babası da uzun annesi de uzun o yüzden uzun bı bebek olacak dedi yani o şekilde bakiyorlarmis gününe