39+0 da doğum yaptım hiç sancım yoktu gece bi anda başladı adet ağrısı gibi zaten hissediyorsunuz farklı bir ağrı oluyo dakika tuttum 5 dk 1 e düşene kadar evde bekledim. 5 cm açılmam vardı gittiğimde. Gerçek sancılar orda geliyo zaten suyum sancım artınca geldi. Bebek kanala sancım artınca girdi. 2 saate doğurdum. İlk gebeliğim hiç belirtim yoktu hersey bi anda oldu (nisanım gece ağrım başlayınca geldi bu arada içimden bişey aktı hissettim)