Kizlar 3 gundur acillerdeym titreme yüksek ateş kalp ağrısı ve geceleri karnımn sağ tarafı ve belimin ağrısından ölüyorum yatamıyorum jinekologuma gittim bebek büyüdüğü için normal dedi geri gönderdi gece titreme ateş acile geldim yine anlamadılar büyük şehir hastanesi bir de herkes stajyer eve gönderdiler serum verip ertesi gün yine aynı şekilde oldm Allahtan uzman bir doktor vardi değerlerin hep bozuk bebek büyüdüğü için baskı yapıyor bobreginde büyüme var dedi eğer ilaçla geçmezse bobregine tel takucaz bebek dogana kadar dedi yoksa erken doğum yada anne bebek ölümüne kadar gider dedi bu durumu yaşayan var mı tel takmak nasil bi işlem çok ağrıyor mu çok korkuyorum