Denizdenizzz erkek bebek geç gelir derler ne kadar doğru bilmiyorum 39 haftalık hamileyim ne bir sancı ne başka şey hiç bir şey yok normal istiyorum nasıl olcak ne zaman gelcek stresteyim kos koca 9 ay geçti 10 gün geçmek bilmiyor
Buketyusra Denizdenizzz 39 da doğmuştu oğlum ama erkek kızla ilgisi yok bence ilk doğumum kızdı erken doğar dediler 41 doğmuştu ☺️
Yigitinannesiiii Denizdenizzz bende Perşembe günü 40 oluyorum bende de birşey yok ilk oğlumda da 40 tan sonra suniyle dogurdum
Elifmstf Denizdenizzz 38+0da sezeryanla. Zorunlu oldu benim çatıdan dolayı. Zorunlu olmasa daha gelesi yoktu sanırım keyfi yerindeydi oğlumun😂
Lizbonn Denizdenizzz ilk oğlum 37+3’de doğurdum bakalım bu oğluşumu kaçta doğuracağım öyle şeylere şahsen ben inanmıyorum 🙈
Denizdenizzz Buketyusra benim de sabah randevum vardı bebek başı aşağı da ama kanala inmemiş boynunda kordon var sancım hiç yok ve normal istiyorum 39 oluyorum yarın ama umudum kalmadı normal olmasıyla ilgili
Buketyusra Denizdenizzz kordon dolanması normal doğuma engel değil oğlumda iki tur dolanmıştı kordon öyle doğdu doktorun dediği gibi çıkabilir dolanmamış olsada son anda dolanabilir belli olmuyor hakkında hayırlısı sen içini ferah tut sağ Salim alırsın kucağına inşallah
Denizdenizzz Elifmstf benim çatı müsait ama kanala inmedi boynunda kordon var ve normal istiyorum ama umudum kalmadı morelim aşırı kötü
Elifmstf Denizdenizzz boynunda kordon varsa yeride daraldığı için zorunlu Sezeryanla alırlar kuzum yoksa çok zor olur normal doğum. Hiç moralini bozma ama sezeryanla doğunca da anne oluyorsun önemli olan bebeğinin ve senin sağlığın ☺️
Denizdenizzz Elifmstf valla bende bilmiyorum çok ağladım hakkımız da hayırlısı doktor şey dedi bugün ama ben hala sezaryan gözüyle bakmıyorum karar verilmiş bir şey yok kordon dolandıgı gibi çıkabilir mi ki
Elifmstf Denizdenizzz hafta ileri bebeğin yeri dar olduğu için çok sanmıyorum ama minik yaramazlarin işi belli olmaz bakarsın kordonla oynar çıkarır kendisi😇 ama hiç sezeryandan da korkma iyi yanları onun da var
Denizdenizzz Elifmstf korkuyorum valla ne yalan söylim hiçte istemiyorum ama ne diyim hayırlısı hakkımız da
Elifmstf Denizdenizzz korkma canım minigine kavuşacağını düşün sadece nasıl olduğunun inan hiç önemi yok.