Bugün randevu da ne sancı var ne kanala inmiş doktor haftaya beklerim olmadı suni sancı yada sezeryan yaparız korkuyorum suni sancı verip açılma olmayıp sezeryana almasını birden bire hayırlı şekilde sancım tutsa keşke bu durumda olan varmı hangisini seçtiniz