Bir oğlumuz var. Bugünde kontrol vardı cinsiyeti de öğrendik. Dünya kız çocukları gününde çok istedim kız müjdesi alalım diye ama erkek dedi kesin. Artık 3. Ye cesaret edemeyiz. Çok istiyordum kız. Eşimde çok istiyordu oda biraz buruk sevinç yaşadı 😀