mickeyasar Kızlar nst sonucum böyle çıktı 36+2 deyim. Doktor hafif bi kasılma çıkmış dedi. Alttan muayene etti tuşe yaptı. Normal doğum için uygunmuş ama sizce erken mi yaptı alttan muayeneyi korkuyorum ayrıca enfeksiyon olduğu içinde vajinal fitil verdi
Edanur555 mickeyasar Enfeksiyon agri yapiyo fitili kullanınca geçer bikac tane fitil kullandım çatı muayenesi de doktordan doktora degisiyo kimi 35. Haftada yapiyo kimi 36 kimi de hiç gerek görmüyor sancıya kadar benim doktorum da 37. Haftada çatı muayenesi yapicam dedi Korkmayın Allahin izniyle bebeğinizi sağ sağlim kucağınıza alırsınız
Edakrc mickeyasar bende Perşembe günü nst ye girecem çatı muayenesi de yapacak bakalım bana ne diyecekler