nesildidemtopuz yazın sıcaklarda 3 3 buçuk litre içiyordum rahat ama şimdi 2 yo gecmiyodur ama bebek içinde senin için de çok önemli bende pek içemezdim su pipetle alıştım öyle tadı gelmiyo die heralde 500 ml pipetli cam bardak aldım onla içe içe alıştım