Merhaba arkadaşlar bı sorum olacak da 9+1gunluk hamileyim ve akıntı bende başından beri çok nadir geliyor sadece tualete çıktığımda idrar sonrası az bişey yumurta akı gibi beyaz geliyor bi Damla kadar bu normal mi birde göğüs hasasiyetim başlarda çoktu baya bu haftada inmeye başladı sertliği belirtileri böyle devam eden varmı acaba yoksa bı sorunmu var çok merak ediyorum