Bettuss_123 benim de gebeliğe bağlı şeker ve troidim var troid için 1-1,5 ayda bir tahlil veriyorum ona göre de doz ayarlanıyor sorun olmadı şuana kadar şeker içinde diyet yapıyorum muhakkkak diyete uyun düzeliyor genelde düzelmezse ilaç başlatıyorlar. Ben tamamen şekeri hayatımdan çıkardım şekeri sadece meyvelerden alıyorum yeterli oluyor ve un makarna beyaz ekmek pirinç yemiyorum tüketmiyorum hamur işi artık yok 😅 bol yoğurt süt kefir ceviz yumurta inanın yetiyor… halsizlik çabuk acıkma problemi vs yaşayınca hemen ölçüm yapıyorum eğer yükseldiyse o gün ne yediysem kısıyorum böyle de önlem alıyorum problem olmuyor moralinizi yüksek tutun sadece biraz daha yemeklere dikkat ve tahlillerde sıklık özveri gerekiyor o kadar 🥰 geçmiş olsun içinizi ferah tutun