Normal doğum istiyordum. Çoğu kişi normal doğumdan korkar ama ben tam tersi sezeryandan korkuyorum 38 haftalığım bebeğin başı aşağı inmiyor bir türlü makat pozisyonda başı yukarıda yani. Doktor da sezeryan olacaksın mecbur dedi ve haftaya gün verdi. iki gün sonra tekrar çağırdı o da son kez nst anesteziyle görüşecem diye o gün bakacak dönmüş mü diye ama bu saatten sonra dönmez dedi. Hem bir yanım mutlu hemde çok korkuyorum…