femme 2_kezannelik kan degerlerınızın hepsı referans aralıgının altında yanı ıyı değil. o yuzden doktora gonsterın mutlaka
miraylihayat emin olarak söyleyebileceğim kanınız çok düşmüş. Takviye gerekebilir doğuma yakınsanız ya da talesemi taşıyıcısı falansanız da böyle çıkar. Birde enfeksiyona bağlı rahatsızlık geçirmiş veya geçiriyor olabilirsiniz geçmiş olsun