Deletedmom_1003 Kızlar sezeryan sonrası hastanede kaç gün kalıyoruz yada kalıyormuyuz hiç kalasım yok sevmiyorum hastane ortamını 😬
Kleopatra- Deletedmom_1003 Bir gün kalınıyor. Sonrasında gaz çıkardıysanız taburcu ediyorlar zaten. Hastane ortamını sevmiyor olsanız bile enfeksiyon ve o anki durumunuz açısından gerekli kalmanız.
Mysaa Deletedmom_1003 valla 2. Gün kalmadım taburcu oldum eve geldim bi duş aldım yattım kendime geldim 😀 normalde 2 gün büyük tuvaletni yapman gerek diye bekliyolar canım