A70- Kızlar suan 37 haftalık gebeyim 35.haftamdan beri horlama sorunum var bunu yaşayan tek ben miyim acaba ciddi derece de horlar oldum
nadrun Bende ilk hamileligimde horlamistim sonra geçti bakalım bunda ne zaman baslayacak bekliyorum hatta eşim videoya alıyordu yaaa bak basil horluyorsun diye ,🤣