Kızlar 13. Haftamdayım geçenlerde dolgum düştü ama doktor kesinlikle gitme 13. Haftaya kadar demişti, ama şimdi bazı yerlerde duyuyorum o anestezi iğnesi düşük yapıyormuş 4. Ayın bitmesini bekle dediler. Ozamana kadar da enfeksiyon kapar antibiyotik verirler falan.. siz dişçiye gittiniz mi hamilelikte? Sorun olur mu?