gzd0806 39.haftamıza girdik bebek başaşağıydı geçen hafta doktor kontrölüne gittiğimizde herşey normal doğumu gösteriyordu bugün gittiğimizde bebek yukarı dönmüş yarın sezeryanla alcaklar bu durumu yaşayan var mı 😟