Bebeginehasret Sevimm5234 zeytinyagina limom sıkip baniyorum turşuya bayiliyorum hep hamur isi kebab yiyorum doktor net degl ama erkege benziyo dedi 🤷♀️☺🤭
KayraVeAnnesi_06 Sevimm5234 İlk başlarda ekşi ve hep tuzlu şeyler yiyordum , cinsiyetimiz erkek şimdi 28. Haftadayım canım tatlı çekiyor şimdide şekerim çıktı yiyemiyorum 🫢
Nuray1ilayda Sevimm5234 cinsiyet belli değil ama benimde hep ekşi canim cekiyo can erik acayip istiyorum ama bulamadık yurt dışında yaşıyorum 😭
Sevimm5234 Nuray1ilayda canım kaynanam eğer istediğin bir şey yiyemdiginde avucunu yala derdi yanlış anlama gerçekmiş bende yemeğim bir şey olunca yalıyorum 😂
Erbe Sevimm5234 ilk bebisimde limona tuz döküp yerdim şimdi 14 haflagim cinsiyeti daha öğrenmesini ama ekşi yiyince midem bulanıyor ilkinde kilo kilo limon yedim
Tiiffany Sevimm5234 tam tersi. Tam tatlı koliğim ikiside erkek oldu. Yine tatlıcıyım bakalım ne olcak 😀
Kymtipek @“Sevimm5234”#p24561997Merhaba, Bennnde, ekşiyi aşırı seviyorum hatta limona tuz atıp yiyorum😬tatlı asla sevmiyorum öncesinde de aram yoktu ama ekşi diyince akan sular duruyor🤤 12 haftalığim ama daha cinsiyeti öğrenmedim
Fadmet Sevimm5234 ayy ben öyleydim oğluma hamileyken sadece ekşi de değil acı ve tuzlu şeyler çekerdi canım
gulagaci Sevimm5234 ben de kütür kütür Arjantin elamsi yerdim poset poşet şuan 35 haftalkgim hala eksi tatlıya bir çatal sokmuyorum nedense 😀😀
annesivekuzusu Sevimm5234 Ay ben ben kesinlikle tatlıya bayilirken hiç yiyemedim hep eksi yedim yazı erikle geçirdim sonuc oğluşum olucak nasipse 🤭😍
Tintinsu Sevimm5234 beeeenn 18 haftalığım, bebeğim erkek ve hala ekşi yemek istiyorum tatlıyı da çok severdim oysa ki, canım istemedi bu haftaya kadar, birkaç gündür yiyorum tatlı da 😀
AslanBebeginAnnesi Sevimm5234 ben ilk zamanlar hep öyleydim şimdi 36 haftalığım sürekli tatlı yemek istiyorum anlamadım 🙈😂