glsh25 Kızlar 2 taramayı yaptırmadık doktor bugün 4 lü tarama yapalım haftaya dedi 16 haftalık oluyor haftaya cinsiyeti göremedik bacağını kendine çekiyoe tarama testinde belli olurmu acaba ?
Hadya Tarama testlerinin cinsiyetle alakasi yok canım.En kesin renkli detayli ultrasonda gorursun cinsiyeti,20.haftalarda falan.Ben 12.hafta da ogrenmistim.