Ilk kizimda kasim sonu dogdu ona bitane kalin battaniye aldik sonra penye baddaniyesi vardı kundak yapiyorduk ondan hep, ama 2 tane penye battaniye de olabilir cunku kirlenir kusar bisey olursa diye, bitane de nohut baddqniye vardı dısarda misafirlikte falan onu kullanirdik penyeleri evde kullanirdik, simdi 2. Gebeligimde hic battaniye almadim henuz elimdekleri kullanirm diye