Kızlar 26. Haftamda nstde sancım çıkmıştı hastanede yatmıştım şu 4 haftalık süreçte ara ara yine oluyodu sancılarım ama az oluyodu gün içinde. Bikaç gündür kasılmalarım ve adet ağrısı gibi olan ağrılar çoğaldı yarın randevum var ama bişey olurda geç kalırım diye ödüm kopuyo benim gibi olan varmı?