Kizlar merhaba ben 17haftalik hamileyim söyle bı sikintim var ben hamamda çalışıyorum ve çok sıkıntılı ve zararlı patronumda beni ücretsiz izne çıkarmaya çalışıyor sigortami oducek ama sizi sormak istedim benim gibi ağır işte çalışan varmı napicagimi bilemiyor acaba doktorumla gorussem rapor yazar mı yoksa n azından maaşımı alırdım