Nurr550 Şuan tam 13. Haftamdayım aslında geç döllenmeden dolayı 12 idim ama bebeğim arayı kapatmış çok şükür, sizde durumlar nasıl yemeklerle aranız nasıl? Cinsiyet öğrenebildiniz mii 🙈🙊♥️
Bkmcnkr Nurr550 yarın 13. Haftaya giriyorum ve yarın doktor kontrolüm var fetal DNA testi yaptırcam. Sonucu 10 güne çıkıyormuş, orada cinsiyette belli oluyormuş ☺️ Ama yinede doktora yarın sorcam gözüken bir cinsiyet var mı diye 🙈
Zey1411 Nurr550 bende 13+4 deyim hep geriden geliyorduk ama 3 gün öne gecmısız ben yıne de sata göre devam edıyorum ne olur ne olmaz dıye 😌
Iremdemr Nurr550 13+2 doktor %80 kız dedi ama hala netlik yok kendimi kıza alıştırdım sonradan sürpriz olabilir belki 😂
Nurr550 Bkmcnkr aaa ben o testi reddetmiştim cinsiyet öğrenildiğini bilsem ben de yaptırırdım 😕 hayırlı olsun♥️♥️
Bkmcnkr Nurr550 34 yaşındayım. Doktor ileri yaş hamileliklerde 2 li tarama testinde down sendromu riski daha yüksek çıkabilir dedi. İçime dert olmasın diye DNA testi direk yaptırayım dedim. Ama cinsiyeti öğrenmekte bonusu olacak ☺️
Nurr550 Yusufii ben de.. kız hissediyorum başından beri. Ama doktor erkeğe benziyor dedi. Kendimi kız annesi olarak hazırlamıştım😂😂
Nurr550 Yusufii yok vermedi belki alttan baksaydı net bi şey söylerdi oradan daha net görülüyor çünkü. Sen kaç haftalıksın?
Nurr550 Zey1411 aynen bende:d aslında 12+2 yim 13 bile değilim ama 13 diyorum artık sabrım gelmiyor 😁
Nerimandemir_01 13+5 geçen gittim ama cinsiyeti öğrenemedim ikili test yaptım 10gun sonra tekrra gidecem cinsiyet belli olurmu? Ve ilk ögrendigimden beridir çok zor geçiyor bulantı kusmalarim gittikçe artıyor
Nurr550 Nerimandemir_01 cinsiyet belli olur o zamana kadar. Kusmalarım bulantılarım benim de arttı ya, prilam falan işe yaramaz oldu artık. Acaba büyümesi için vücut daha fazla çalışıyor diye mi çünkü organları oluşuyor artık
Nerimandemir_01 Nurr550 sanmıyorum büyüdükçe bulantılar azalmali vücudun bebeği kabullenmesi gerekiyor artık Bende prilam kullanıyorum ama hiçbir zaman bı faydasını göremedim.
Nurr550 Nerimandemir_01 bazı hamileler 9 ay boyunca mide bulantısı çeker ama. Bu sorunlu bi hamilelik belirtisi değildir
Nerimandemir_01 Nurr550 ay Allah korusun 9ay dayanamam şuan bile bitecek diye dayaniyorum bı umudum var 9ay olursa kötü olur. Kendimi dusunmekten bebeğime sevinemedim bile.
3cocukanasi 14 hafta 4 gunlugum. İkili testin usgsinde erkek olduğunu öğrendim. İki gündür biraz daba iyiyim bu zamana kadar aşırı bulanti ve kusma vardi. Saglikla dogsun bebeklerimiz.💜
Nerimandemir_01 3cocukanasi ikili test için benden kan ve idrar aldılar sadece ordanmi cinsiyet belli oluyor