Cannur Merhaba hanımlar sampuan yag, pudra vs alıcam ama kararsızım. Dalin gecmisten günümüze gelen bi marka ama unibaby'ninde iyi oldugunu duydum. Hatta cogu kisi bana onu onerdi kararsız kaldım hangisi almalıyım? Siz hangisini aldınız 😎
mucizemizibekliyoruzz Cannur pudra almayın bebek için zararlı. O bölgedeki nemi alıyor kuruma ve pişik yapıyor. Daha ziyade pişik öncesi kremleri var onlardan kullanabilirsiniz. İnstagramda muhendisinoglu diye bir sayfa var burda sağlıklı marka ürünleri paylaşıyorlar inceleyebilirsiniz
Ftskoc Deletedmom_26 sebamed de kansorejen madde tespit edilmis. Muhendisin oglu var instagramda urunleri inceliyor bakmanizi tavsiye ederim
Cannur [bilinmeyen] tesekkur ederim bilgi verdiginiz icin. Arastıracagım hangisi iyiyse tabıkı onu alacagım :)
ikizlerimveannesi Cannur mustela set aldık biz içinde şampuan,losyon,yağ,pişik kremi var ilk aylar bebekler çok hassas olacağı için dalin vs hiç düşünmedik açıkçası ama ileri zaman unibaby düşünüyorum
VahideEktirir Dalin uzun yıllardır bilinen bebek sampuanı ama en çok kimyasal onda varmış bildiğim kadarıyla yınede araştırın
Slcnslcn Cannur ben unibaby aldim cnm ablam 2 cocugundada onu kullandi bi sorun yasamadi. Ins bnde yaşamam