Cansu0834 ben de 37+5 te oldum. Kızlar hiç korkulacak bir şeyi yok o çatı muayenesinin. Yani kendinizi rahat bırakın ben genelde olumsuz bir şey okumam ama denk geliyordum yine de ay öldüm bittim diyenlere. Abartmışlar hiç bir şey yok beş on saniye sürüyor ve bitiyor inanın ne acı ne bir sancı bende lekelenme bile olmadı. Korkmayın hiç.