Merhaba bende oğlumu 36. Haftada bebegin bacakları çok zayıf geriden geliyor dedi doktor 37 de bir kere daha çağırdı baktı yine aynı normal doğum yapamayız bebeğin bacakları çok zayıf kendini itemez ve 1 haftadır aç kalmış dedi muayne günümde sezeryana aldı acil olarak kuveze gireer mi dedim belli olmaz dedi oğlum doğduğunda çok minik bir bebekti elle tutmaya korkardı yani insan ama kuveze falan girmedi gayet sağlıklı birgün sonra çıktık hastaneden şuan 2 yaşında gören 3 4 yaş zannediyor fiziği boyu kilosu çok iyi maşallah içinizi rahat tutun sadce normal doğumu sıkıntı gördüler bende ..